Tratamente

Avem grijă să oferim constant servicii la standarde cât mai înalte

Profilaxie

Profilaxia dentară are ca obiectiv atât prevenirea îmbolnăvirii dentare, cât și preîntâmpinarea complicațiilor în cazul afecțiunilor deja existente.

Stomatologie copii

Stomatologia pediatrică are în vedere profilaxia și tratamentul afecțiunilor specifice dentiției temporare și a dentiției permanente la copii și adolescenți.

Implantologie si chirurgie dentara

Implantul dentar este o piesă din titan, cel mai adesea sub forma unui șurub care are rolul de a înlocui rădăcina unui dinte natural lipsă în cavitatea bucală.

Ortodonție

Ortodontia este practica corectarii alinierii dintilor, ce contribuie la imbunatatirea dezvoltarii si obtinerii unei functionalitati adecvate a dintilor, pe langa contributia la un aspect fizionomic armonios.

Estetică dentară

De ce este estetica dentară atât de populară printre alegerile pacienților? Este important să înțelegi relația dintre sănătatea orală ți sănătatea generală a organismului.

Endodonție la microscop

Endodonția este specialitatea stomatologiei care se ocupă cu tratamentul de canal, cu prevenirea și tratarea afecțiunilor pulpei dentare cunoscută sub numele de nervul dintelui.

Protetică dentară

Protetica dentară este o ramură a stomatologiei care analizează starea arcadelor, a echilibrului muscular și articular, afectate de pierderea unuia sau a mai multor dinți.

Parodontologie

Boala parodontală este o afecțiune cronică care se manifestă la nivelul țesuturilor de susținere ale dintelui pe arcadă, gingie, ligament parodontal și os alveolar.